100306 - En första plats...

Hej på er!
Jag kom hem här för en liten stund sedan från stallet. Det har varit en riktigt lyckad dag faktiskt. I första klassen kändes han superfin och bara lite seg så där lyckades vi rida ihop 70,74% och en första plats =) Mycket trevligt tyckte vi allihopa.
Sen var det ganska tajt till nästa klass så han hann inte riktigt vila emellan och var jätteseg tyvärr. Vi lyckdes ändå få 65,17% och tredje platsen var vår. Synd bara att det bara var 2 placerade... Men men jag är nöjd iaf. Nästa gång blir det nog bara en klass så han orkar ordentligt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sätta mig läänge. Jag är så himla frusen efter en heldag i stallet där man blir svettig-kall-svettig-kall. Då kryper kylan in ända till märgen så det lär ta ett tag innan jag blir varm igen. Dessutom behöver jag mjuka upp min stackars kropp som har ont överallt efter många timmar på hästryggen. Den klarar egentligen inte av ridningen. Jag har alltid megaont efter varje gång jag har ridit men jag vill verkligen inte sluta. Det är alldeles för roligt att rida så då får man stå ut med smärtan när man har gjort ett sånt val...

Nu blir det dusch och sen mat. Magen skriker just nu=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback