100305 - Äntligen fredag...

Godmorgon!
Här är vi uppe tidigt idag och det vill inte min kropp när klockan ringde. Den ville inte reagera alls. Men tillslut så efter mycket lockande och övertalning så lyckades jag få liv i kroppen och masa den upp ur sängen. Det var så varmt och skönt under täcket och jag sover så illa när sambon är borta så den ville bara somna om hela tiden.
Nu sitter jag äntligen påklädd och måste sminka mig och fixa håret. Jag gick och la mig med blött hår igår eftersom jag duschade efter stallet. Det var kanske inte så där jättesmart nu när jag är lockig. Håret står verkligen åt alla håll. Tur då att det är rätt enkelt att få ordning på det nu. Det är bara att kamma i lite vatten, krama upp håret med händerna och fluffa till det med lite mousse (eller hur det nu stavas). Klart! Men nu måste jag hitte energin för att ta mig till badrummet bara...

Hörs senare
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback