100304 - ÄNTLIGEN TILLBAKA!!!

Heeej på er!
Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen. Min dator fick värsta trojanen som var toksvår att få bort. Tur att man har snälla och duktiga släktingar som gärna ställer upp och hjälper en. Men nu är den fixad och redo att användas igen =)

Inte mycket har hänt under den senaste veckan. Jag har fixat håret så nu är det lockigt. Jag ska se om jag kan få in en bild snart så ska ni får se. Jag blev trött på att håret bara var platt och tråkigt hela tiden så det fick bli lite lockar. Eller rättare sagt ganska mycket lockar =) Hehe tur att man har en duktig mamma som kan fixa sånt. Jag vet att det inte är många som permanentar håret längre men det behövdes verkligen. Det blev iaf skitsnyggt och jag är super nöjd.

Nu ska jag sticka till stallet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback