100730 - Hemma igen...

Hej på er!

Igårkväll kom vi hem efter mång timmars resande. Det måste vara det tråkigaste på hela semesern, resan hem. Resan dit kändes spännande och pirrigt osv, men resan hem var verkligen skittråkig. Man ville inte åka hem för vi har haft det superbra, mycket väntan osv osv. Men när man väl fick komma ut i ankomsthallen och möttes av mamma och pappa kändes det mycket bättre =)

Idag var det bara till att gå upp tidigt och tvätta alla kläder som stank unket efter en vecka i solen och flyget hem. Inte direkt vad jag skulle vilja göra en dag som denna men jag får väl försöka att somna om igen en stund sen...

Nej ni får en längre redogörelse senare men lite bilder. Jag har typ 300 bilder att gå igenom så jag återkommer...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback