100717 - Sovmorgon...

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott?? Jag hade hoppats på lite sovmorgon idag eftersom vi kom hem rätt sent i natt. Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat på Papas och sen vidare ut ikvällen. Så jag struntade i att ställa klockan eftersom jag ville passa på att få sova ut...hehe trodde jag ja. Jag vaknade 7.30 av mig själv. Så lite längre sovmorgon än igår men vad faan. Dumt att bara sova till 10 iaf som alla normala människor som har semester.
Så nu har jag sutit här i 1½ timme och egentligen haft rätt tråkigt. Men men får ta och väcka sambon snart så jag får lite sällskap =)

Idag måste vi ut och leta efter en födelsedagspresent till Robban som fyllde 30 i tisdags =) Vi ska fira honom ikväll på klubben och vi måse hitta en bra present. Men vad?? Vi får väl se vad vi hittar på stan. Jag föreslog en rullator igår men Robban såg inte allt för road ut över det så det får nog bli något annat =)

Snart blir det frukost för jag är ritkigt hungrig nu.
Ha en bra dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback