100716 - JAG VANN!!!


Bildkälla

Visst har jag berättat för er om vadet mellan mig och min sambo?? Den som har gått ner mest procentuellt i vikt fram till idag får en helkväll betald av förloraren med början på Papas Tapas. Idag har det varit planering in i minsta detalj kan jag lova. Jag behövde äta ordentligt eftersom vi ska ut ikväll men jag vill inte vräka i mig eftersom jag inte ville väga för mycket vid invägningen.
Så det fick bli rester från igår, spagetti med ädelostsås, till frukost. Efter det blev det power walk/löpning i en timme, ett glas fil och vatten och sen lite slappa på stranden med Johan. Mycket skönt att få ligga på en sandstrand och bara njuta av solen och vågorna som kluckde mot båtarna.
När jag kom hem var det så dags för den spännande invägningen. Det hade kanske varit ännu mera spännande om jag inte hade vetat att jag ledde redan innan. Nåt att tänka på till nästa gång =) Vågen visade iaf att jag hade vunnt ganska stort så jag är mycket nöjd!!!

Så nu ska jag strax börja göra mig iordning och sen bär det av...

Hoppas ni får en toppenkväl för det kommer jag att ha =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag sa ju att du skulle vinna. Grattis till dig!

Kram och hälsa karln!

2010-07-16 @ 21:12:36
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback