100712 - Semestermys på landet...

Hej på er!

Har ni smält bort under helgens hetta eller lyckades ni kyla ner er?? Själv vill jag inte klaga på värmen egentligen för jag älskar när det är varmt och jag vantrivs verkligen under vinterhalvåret när det bara är kallt och ruggigt. Men inatt var det verkligen inte lätt att sova. Hela jag var klibbig och även fast fönstret var öppet och fläkten på så fanns det ingen svalka att få...

Så just nu är jag rätt trött kan jag lova för jag var tvungen att gå upp tidigt imorse. Mötte upp syster med döttrar på Ica Maxi för att inhandla all mat som kommer att gå åt dessa dagar när vi ska bo på landet. Det är så skönt att komma ut hit och tillbringa några dagar eller bara några timmar för den delen, återfå lite krafter och samla energi innan man återvänder till stan.

Jag gick in på studera.nu för en liten stund sen och fick ett glatt besked. Jag hade blivit antagen till mitt andra val och hade reservplats 2 till mitt första val så jag räknar med att jag kommer att komma in på första valet =) JIIPPII, jag längtar verkligen till hösten nu och jag ser fram emot att få börja plugga nu.

Nu ska jag ta mig en liten glass innan barnen vaknar.

Puss


Kommentarer
Postat av: cicci

åhh, toppen elli! du lär ju komma in på första valet då! :) grattis!!

2010-07-12 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback