100710 - Första veckan snart över...

Hej på er!

Nu är snart första semesterveckan över och jag kan lova att den har varit superbra. Fint väder har det garranterat varit och jag har hunnit med att sola och bada en hel del. Det är inte så att man har lust att sitta inne framför datorn precis. Jag har stickit hyfsat tidigt på dagarna och kommit in igen när kvällen börjat närma sig. Nästa vecka kommer jag att flytta ut på landet ett par dagar till mammas och pappas hus med syster och systerdöttrarna för att mysa lite extra. Sambon jobbar även nästa vecka, sen blir det en utlandresa. Vi tänkte ta en sista minuten och dra någonstans varmt och bara sola och bada och ha det bra. Vi skulle ha åkt till Rom men efter att 2 st hoppat av så satsar vi på en charter istället. Kan vara mysigt att åka bara jag och sambon, även om ingen av oss har flygit förut (jag flög en gång när jag var 3 men det räknas inte eftersom jag inte kommer ihåg det alls...). Det kan bli en rolig erfarenhet... Så om ni ser 2 stycken irra omkring på Arlanda om drygt en vecka med paniken sputande från pannan och förvirringen är total, lägg en hand på deras axel och säg att det kommer att gå bra för det är troligtvis vi som inte vet vart vi ska =)

Imorgon hoppas jag att det blir Eclipse. Jag har verkligen längtat efter den filmen och jag bara älskar de första 2 delarna så jag bara måste se slutet på trilogin... Någon som har sett den?? Är den så bra som den verkar??


Bildkälla

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen trilogi, det kommer 2 filmer till... =)

2010-07-11 @ 21:35:20
Postat av: cicci

ring mig om ni vill ha tips om vart ni ska åka ;)

2010-07-12 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback