100705 - Kollar resor...

Hej på er!

Åh vilken härlig dag det har varit. Sol och bad och goda vänners slag. Riktigt mysigt har vi haft det. Jo just det jag har semester just nu. Första dagen på 4 veckor idag och det har börjat superbra. Snart ska jag iväg och promenera med Cic och Johan. Jag fortsätter att tillbringa dagen i solen =)

Jag lär fortsätta att tillbringa mina dagar i solen så länge den väljer att visa sig. Jag har iof beställt 4 veckor med solsken så jag hoppas att vädergudarna är på min sida. Det kan få regna lite på nätterna så grönskan håller sig grön annars vill jag bara ha SOOOOL!!!!

Nu blir det lite mat, sen promis

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Gillar om det du skrev! Trevligt att se en del prima saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

Postat av: Ellinor

Tack så mycket =) Det är alltid kul att få höra att någon annan gillar det man gör...

2010-11-29 @ 18:00:42
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback