100131 - Söndagskväll...

Hej hej!
Nu är det söndagskväll och jag funderar på att gå och lägga mig strax. Det har varit en ganska fullbokad dag och dessutom har huvudet dunkat, halsen svidit och näsan kliat och runnit... Japp jag har lyckats blivit sjuk igen så nu måste jag nog snart gå till doktorn igen. Penicilinet verkade ju inte funka sist för jag har inte kännt mig frisk efter det alls. Det gjorde bara att viruset kunde angripa ännu mera...

Jaja, idag har vi iaf lagat fasters bil. En rem hade hoppat av så det var bara att fixa en ny och sen sätta dit den. Riktigt lättfixat faktiskt men sen var det en Volvo 740 också. Väldigt lättmeckade bilar =) Fick lite fika där innan vi åkte iväg för att titta på 2 st objekt, en 3:a och ett radhus. Vi blev ritkig kära i radhuset trots att jag från början knappt ville gå dit ens en gång. Sambon tvingade med mig och sa att det var kul att kolla och att det nog hade potencial. När jag väl kom dit så gillade jag det faktiskt riktigt mycket även om det är en hel del uppfräshning som behöver göras. Men lite nya tapeter och golv gör ganska mycket faktiskt =) Så vi får väl se vad som händer...

Nu sitter grabbarna och spelar lite och jag ska gå och sova tror jag. Lite alvedon innan gör nog susen så man kan sova ordentligt.

Jag har försökt att ladda upp lite bilder de senaste dagarna men det har inte riktigt velat som jag vill. Ni får hålla till godo utan så länge...

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback