100131 - Sista Januari...

Hej på er!
Hoppas ni har haft en trevlig helg. Min helg har varit riktigt trevlig men fruktansvärt orkeslös. Imorse vaknade jag med världens huvudvärk och ont i huvudet...Alltså kan detta inte gå över snart??? Jag orkar inte mera snart...
Idag är det fullt schema. Först ska vi hjälpa min faster att laga hennes bil. Sen blir det till att titta på några lägenheter. Sen hoppas jag att jag får åka hem och lägga mig igen... Det blir nog inget söndagsfika ikväll. Känner verkligen inte att göra så mycket ikväll. Mest för att ligga hemma och kolla på en film eller kanske lite mera vänner-maraton.

Nu måste jag göra mig iordning och sen sticka iväg...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback