100130 - 25 årsparty...

Godmorgon på er!
Har ni sovit gott? Själv har jag varit vaken ett tag nu, har varit inne på hemnet.se och tittat på lite objekt. Det hade faktiskt hunnit komma in ett nytt från igårkväll. Jag har iaf hittat mitt dromhus!!!!! Åhh det är så fint och ligger på ett bra ställe i stan och det är tyo ingenting att göra iordning heller vilket är bra för oss ohändiga människor. Nej riktig så illa är det inte för vi kan faktiskt snickra och måla och tapetsera om vi vill, men det är nog skönt att kunna känna att det bara är att flytta in...

Sambon sover fortfarande och det hade jag hoppats på att jag också gjorde efter denna natt. Fan vad jobbiga människor blir när de är fulla... Suck! Vi var ner på Innovation och käkade igårkväll precis som vi brukar på fredagarna tillsammans med Robban och Jocke. Mycket trevligt och gott. Jag var skittrött så jag orkade inte följa med dem vidare till Bischop utan gick hem och la mig istället. Vid 11-tiden blir jag väckt av att mobilen ringer. Jag måste komma och hämta sambon tyckte Robban... Visst, tar mig upp ur sängen, klär på mig och går ut och startar bilen. När jag sitter och väntar på att den ska bli lite varm innan jag åkte iväg så ringer det igen. Det är Robban som säger att jag inte ska hämta sambon för att sambon vill gå hem. Det brukar han vilja för min blir faktiskt mycket piggare då men vad faan. Nu hade jag ju tagit mig upp och ut... Jaja det var bara att stänga av bilen igen och gå in och invänta sambon.
Sambon hinner lagom komma innanför dörren så ringer det igen. Robban vill ha skjuts hem... Vad fan kunde du inte kommit på det när jag precis var ut i bilen för??? fråga jag. Ahh, jag tänkte inte på det då... fick jag till svar. Så det var bara att ta sig ut till bilen igen, värma upp den och åka iväg... Sånt jävla spring det blev. Det var skönt att verkligen få gå och lägga sig sen.

Nu ska jag ta och väcka sambon, och sticka iväg och hitta en present till Annelie som vi ska fira ikväll och hjälpa min faster med lite saker...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback