100127 - Telefonterror...

Alltså får folk bete sig hur som helst. När jag var på väg hem och stod med händerna fulla i trapphuset så ringde det en kille från Statistiska centralbyrån och ville ställa en massa frågor. Jag tror att han hörde att jag lät tveksam och frågade om det var ett dåligt tillfälle och om han skulle ringa vid ett senare tillfälle... Jag tyckte att det lät som en bra idé, men vad tror ni händer?? De ringer tillbaka efter typ 5 minuter...och igen och igen och igen. Så nu har det ringt typ 4 gånger på 40 minuter från 4 olika nummer...Alltså ursäkta mig för att jag inte vill bli störd på min fritid. Jag fattar om de vill ha svar, men om någon säger att de ringer tillbaka vid ett senare tillfälle, inte fan ringer man tillbaka efter 5 minuter... Ring igen imorron va fan!!!!! Nu tänker jag inte svara bara för att de beter sig som de gör. De kanske borde ha fattat vinken när jag inte skickade in pappret där man skulle fylla i vilket nummer de kunde nå en på och vilken tid på dygnet...

Fan er telefonförsäljare eller vad man nu ska kalla er.... =(


Kommentarer
Postat av: Elin

Statistiska centralbyrån blir man aldrig av med. Du måste säga till dem att du absolut inte vill svara på frågor och verkligen inte vill bli kontaktad igen.



Micke fick hem papper. Slängde dem och tänkte inte så mkt mera på det. Vi har ju hemligt nummer både hem och till hans mobil. Så då tycker man ju att det borde vara lugnt, eller hur?



Nej, de tar då reda på mitt nummer och terroriserar mig i jakten på honom. Tre månader höll det på. Nu har det varit uppehåll ett tag, men han har dock fått ny papper från dem igen. Så vi får väl se när det sätter igång igen...



Inte kunna fatta när man inte vill vara med. Kanske finns en anledning till att man har hemligt nummer, eller?



Kram och var riktigt bestämd när du säger ifrån!

2010-01-27 @ 20:30:39
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback