100127 - Roomservice...

Nu är jag nyduschad, luktar gott och mätt i magen. Cyklingen fick mig fick mig lite piggare att jag kunde ta ork till mig och hoppa in i duschen (läs: satnken tvingade in mig...). Sen värmde jag på lite mat och nu sitter jag i soffan och kollar på Roomservice. Jag gillar Jonny och Mattias och jag tycker att deras inredare har rätt bra smak. Det blir nästan alltid snyggt när de är färdiga. Var inte jätteförtjust över "skåpet" de gjorde i förra avsnittet men allt annat blev snyggt. När vi har köpt nytt boende får de mer än gärna komma dit och göra om alla rum så det blir så där skitsnyggt =)

Strax tänker jag gå och sova. Börjar blir jättetrött, det är mycket på jobbet och jag ska upp tidigt imorron också...Måste sova mycket just nu!!!

Sov gott med er
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback