100126 - Mellanlandning...

Hej på er!
Idag är jag bara hemma och mellanlandar känns det som. Jag kom hem för drygt en timme sen från jobbet för vi har haft möte och det var ingen idé att åka hem emellan, så jag hade med mig lite middag att äta. Nu ska jag strax gå och lägga mig för jag börjar tidigt imorron.

Känns inte som om det har hänt så mycket kul idag. Jag har kikat vidare efter nåt trevligt objekt att flytta in i. Hittade ett litet hus som skulle passa oss. Kanske inte liger just rätt i stan men läget funkar iaf...Jag ska nog titta på det iaf. Jag gillade charmen på huset även om det finns lite att fixa.


Här

Dags att sova nu. Hörs mera imorron
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback