100125 - Tranbärsjuice...

Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt. Godmorgon, godmorgon i kööör!!!

Hoppas ni har sovit gött. Det har jag även om jag kom i säng rätt sent. Satt upp och kollade på när grabbarna spelade och de är så inne i det att de inte vet vad klockan är. Om då även jag fastnar i spelet så kan tiden gå ganska fort =)

Allstå jag undrar en sak. Vem fan har kommit på att tranbärsjuice ska vara nyttig?? Fast det är det säkert för det smakar inte gott någonstans... och då är det säkert jättenyttigt. Nej inge vidare kan jag lova. Men det är bara att pina i sig. Ungefär som när jag kom på att jag skulle börja dricka äppelcidervinäger i min ungdom. Det var fan vidrigt...Uhhhh jag får rysningar bara av att tänka på det. Nepp då är tranbären bättre!!!

Nu måste jag sticka till jobbet, eller ja jag ska göra mig iordning först annars skulle de undra rätt mycket. Jag sitter just nu i blå morgonrock och fett hår....

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback