100125 - Mätt och glad...

Nu tog jag mig äntligen i kragen och lagade iordning lite mat. Det fick bli köttfärssås och spagetti (som jag just kom på att jag faktiskt åt till lunch på jobbet) med en mycket mumsig sallad till. Känner mig mycket nyttig med böngroddar och italiensk (fettfri) dressing och (äcklig) tranbärsjuice...

Kollar just nu på design:Simon och Thomas och de håller på att göra om ett pojkrum till ett riddarrum. Det lär bli helt sjukt bra och jag är så avis på att jag inte fick ha ett sånt rum när jag var liten. Jag kanske inte ville ha ett riddarrum kanske men nåt liknande så jag kunde låtsas vara en stackars prinsessa som är instängd i ett gammalt slott/borg med en hemsk drake som vaktar mig...hehe Häftigt blir det iaf.

     
Här hittade jag prinsessan...
 
Nu skriker snart sängen på mig för jag börjar bli riktigt trött. Lite korsord först kanske....
Sov gott allihopa
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback