100124 - Bloggar...

Hej på er!
Är det någon mer än jag som följer en massa bloggar? Jag tror att jag har 6-7 bloggar som jag läser varje dag. Inget konstigt med det direkt, men jag börjar alltid med att läsa dem. Det tar så pass mycket tid att jag glömmer bort min egen blogg och hinner då inte skriva nåt. Kan vara därför det inte alltid kommer in nya inlägg varje dag. Jag glömmer helt enkelt bort att skriva här =)

Men men igår var det en riktig slödag. Jag gick knappt upp ur soffan alls igår. Lördagarna har blivit lite en en slappardag för oss. En återhämtningsdag att slöa på soffan, kolla på film osv. Riktigt skönt faktiskt. Enda gången jag var utanför dörren var när vi skjutsade Rauken till Timmie.

Idag ska vi kolla på en lägenhet. Det är en 2:a på 74kvm som kan göras om till en 3:a om man vill. Den är hyfsat nybyggd så allting är toppen frächt!! Passar oss. Att måla om lite eller tapetsera om är ju inget svårt men ett frächt badrum och kök är väldigt viktigt. För det är inget kul att göra iordning...Men men den verkar trevlig iaf så vi får väl se sen. Fortsättning följer....

Nu blir det lite städa och sen promenad med Cic.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback