100122 - Rihanna hos Skavlan...



Såg ni det nyss? När Rihanna gästade Skavlan? Jag visste att hon skulle dit men hade totalt glömt bort att det var just idag. Sen råkade jag bara zappa in på det. Hon är riktigt häftig tycker jag. Jag har alltid gillat Rihanna och hennes musik och de senaste 2 albumen mer än de tidigare. Kanske för att de är lite mörkare och dystrare än de tidigare skivorna. Det passar mig bra, speciellt vid mina dystrare perioder. De flesta vill ha uppiggande musik när de är deppiga men inte jag. Ju dystrare desto bättre. Det gör nog att jag får deppa ner mig totalt för att sedan vända uppåt snabbare...
 Iaf var hon riktigt cool hos Skavlan och jag bara älskar "Russian roulette", hennes senaste singel. Sjukt bra om att kärlek är lika läskigt som rysk roulette och ju mera kär du är desto räddare blir du att förlora det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback