100122 - Fredagsmys...

...med mig själv... Haha Nej det är faktiskt självvalt. Jag gick upp vid 04.30 imorse eftersom jag började jobba kl.6. Därför är jag heelt slut och har bara slappat sen jag kom hem från jobbet. Hittade Så som i himmelen på Canal +sf, som btw är en av de bästa kanalerna som finns enligt mig och filmen är så grymt bra. Jag var faktiskt en riktigt snäll flickvän idag som stannade och handlade sambons favoritöl på vägen hem från jobbet och la in dem i kylen så de skulle vara kalla och goda när han kom hem =)

Jag kan verkligen skrämma min sambo ibland. När jag får skrattfnatt så skrattar jag så mycket att tårarna sprutar. Ibland blir det nästan tom så mycket att jag ligger på en fin gräns mellan att skratta och att gråta och då vet jag knappt vart jag är. Lite så blev det idag och jag vet absolut inte varför jag fick skrattfnatt men men skrämde min sambo gjorde jag iaf...

Nu sitter jag här hemma och slötittar på TV innan jag ska gå och lägga mig. Orkar inte göra så mycket, så grabbarna stack ner på Bishop och jag blev kvar hemma. Hade hoppats på konståkning från Tallin men det var från isdansen och jag tycker verkligen att den är skittråkig. Känns som om alla de som är för skadade för att åka individuellt eller i paråkningen istället skolar om sig till isdansåkare. Det händer ju ingenting. Nej jag tycker bättre om paråkningen i sånna fall. Ska snart sova iaf så det gjorde inte så mycket.


Hittade bilden här...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback