100118 - På G...

Hej på er i snöstormen!
Här har det snöat massor och på fm tilltog vinden också så det riktigt piskade på kinderna. Men det var riktigt skönt att vara ute och busa i snön.
Vaknade med ont i halsen och förkyld idag igen...Haha alltid lika härligt. Förstår inte hur de fastnar på mig längre. Jag borde vara imun tycker man ju... Men men inte mycket att göra nåt åt.
Just nu sitter jag och gör kalkyler över vår ekonomi för att se hur mycket vi kan spara i månaden. Vi fick ju inte lånelöftet eftersom vi hade för liten kontantinsats så nu är det till att spara som gäller. Vi har ju inte bråttom att köpa nåt och ju mer vi kan lägga själva desto lägre topplån får man ju så det bara att spara... Känns lite surt att inte kunna vara med och budgiva på det här radhuset men det lär komma fler i det området. Om inte annat så har vi ju faktiskt tid att leta upp vårt drömboende.
Just nu känns det som om det flyter för oss. Trots lite motgångar så håller jag mig ändå possitiv tro det eller ej. Jag återkommer med mera info så småningom. Vill inte säga för mycket just nu...

Jag vet att det blev ett skittråkigt inlägg idag men jag blir lite distraherad av att sambon och Jocke sitter och spelar...Lovar att bättra mig =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback