100117 - Fel datum...

Hej på er!
Kom just på att jag hade skrivit fel datum på gårdagens inlägg men men idag är jag rätt ute iaf. Var tvungen att dubbelkolla det innan jag skrev dit det idag =)
Även idag har det varit en hyfsat lugn dag med tvättning imorse. Jag vaknade 7 av att klockan ringde och kom på att tvättmedlet tog slut förra veckan...hehe. Det var bara att somna om en timme till innan jag kunde ta mig till Ica och handla nytt. När jag kom dit kom jag på att vi behövde ha lite bröd, smör, mjölk, salt och hårspray också. Så jag gick omkring där och plockade ihop det jag skulle ha, betalade och packade ner sakerna i påsen. Då slog det mig att jag hade glömt tvättmedlet som jag faktiskt egentligen kom dit för...hahaha det var bara att ställa in påsen bakom kassan och springa tillbaka in igen och hämta det. Det är verkligen snurrbollen jag för tillfället. Bla så frågade jag en pojke på jobbet förra veckan vilken smörgås han ville ha? Mjuk eller hård? och förstod inte varför han såg så frågande ut inna jag tittar ner och ser att jag har frukt framför mig...haha. De skrattade gott åt mig då. Senare i veckan sa jag till "Kom med foten" och höll upp vanten till samma pojke...haha det blir bara värre och värre i mitt huvud.
Idag bjöd vi över svärmor på kaffe och hon hade med sig en massa fikabröd så nu har vi till söndagsfikat till kvällen. Sen har vi städat, tvättat och slappat resten av dagen och nu inväntar vi gästerna. Det är dags för söndagsfika som sagtoch ljusen är tända, fikabrödet upplagt och kaffebryggarn laddad. Det blir så hilma mysigt när man tänder lite levande ljus lite här och var. Lägenheten känns mera hemtrevlig då...

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback