100115 - Lugn lördag...

Godmorgon!
Idag har det varit en skön, lugn lördagsmorgon med sovmorgon. Det finns inget skönare än att få vakna utan att klockan ringer och väcker än. Mycket mysigt. Tyvärr vaknade jag själv i sängen eftersom sambon hade somnat på soffan. Så jag smög upp och satte mig i vardagsrummet och kollade på Mästarnas mästare. Det är en massa stora idrottsstjärnor som tävlar mot varandra. Det är ett riktigt bra program för de visar alltid upp vad de alla har lyckats med i sina karriärer och tänk vad man glömmer fort.

Nu blir det snart frukost och senare idag ska vi ut till en kompis som fyllde år i Torsdags och fira honom lite. Annars har vi inte så mycket planer och det känns ganska skönt. Jag tänker på min kollega som hade nästan varenda minut av helgen planerad och jag gilar sånna helger också men just den här helgen är jag glad att vi inte planerat in så mycket. Vi är rätt slitna både jag och sambon så då är det skönt med en återhämtning. Sen ser jag alltid till att inte planera upp för mycket saker utan min sambo på helgerna eftersom han allt för ofta ligger borta hela veckorna. Då blir helgerna lite extra heliga och kalla mig toffel men jag vill vara tillsammans med honom så mycket som jag kan när han väl är hemma. I veckorna har jag nästan hur mycket tid som helst att hitta på saker med vänner utan honom. Sen är han ju bra på att hänga med på saker också och hittar gärna på saker..

Igår blev det en skön kväll. Vi stack ner på Innovation ett gäng och njöt av god mat och gott att dricka. Jag provade en färsk limedryck som Helene tipsade om och det var supergott. Friskt och syrligt! Sen satt vi kvar där och pratade lite och hade det trevligt innan jag och Helene gick hem för att sjunga singstar och grabbarna skulle till Jocke och spela. Att de sen inte gick och spelade utan gick till Bishop spelar ingen större roll. De verkade ha haft trevlig ändå =) Vi hade tänkt att äta rockyroad med bailey´s på men vi var så mätta så det fick också vara...

Nu ska jag ta och äta lite frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback