100113 - Hahaha

Hej på er!
Allt väl? Jag har precis kommit hem från en skitrolig middag (och supergod) hos Annapanna. Det var första gången jag var i hennes lya. Det har tagit alldeles för lång tid och jag lovar att det ska gå snabbare innan nästa gång. Iaf så var den mycket mysig och Anna hade lagat god mat.

Tur att jag fått skratta av mig mycket ikväll för det händer så många sjuka saker i mitt liv just nu att ni bara skulle veta. Vet inte hur många sjuka tankar som flyger genom mitt huvud just nu om allt och alla och jag fattar inte hur folk orkar. Hur faan orkar ni förpesta omvärlden för alla runt omkring er?? Fatta att ni kanske har en del i det hela... Klandra inte mej för era problem och misstag för jag har inte gjort det åt er. Väx upp och bete er som vuxna istället för jag tänker inte bära upp er längre. Det är för slitsamt för mig och tro mig, jag har nog med mina egna problem så det så... Jag vill inte och tänker inte vara era daddor bara för att ni är förvuxna bortskämda snorungar som tror att allt ska kretsa runt er, annars är det fel på oss andra. Jag är trött på andras bördor.

Just idag mår jag bättre än på mycket länge både fysiskt och psykiskt faktiskt och det är jag glad åt. Min stackars sambo får stå ut med mycket tyvärr men kanske därför jag älskar honom så himla mycket. För att han älskar mig så mycket för den jag är. Man ska inte behöva låtsas att vara nån man inte är tillsammans med sin partner utan man ska kunna vara ärlig och sig själv. Kan inte partnen ta det så kanske man behöver hitta nån som kan ta det. Jag menar absolut inte att man får behandla folk precis som man vill bara för att man har lust, men kan inte din partnar ta att du kanske inte är pinnsmal, får deppardagar eller du tycker att det går för fort fram så kanske du borde tänka om i ditt val...

Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen för jag har varit uppe vääldigt länge idag och är skittrött. Min sambo är dessutom hemma ikväll.

Sov gott
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

En stor kram från oss i Enköping! :-)

2010-01-14 @ 09:33:14
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback