100111 - Matförgiftad...

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag till slut iaf. Men igårkväll mådde jag inge vidare. På vägen hem från kursen åt jag en macka med skagenröra och fick så sjukt ont i mgen efteråt. Fy fan vilka smärtor. Det måste ha varit något fel på mackan för när den väl försvunnit från systemet blev det mycket bättre. Idag känner jag mig lite extra trött men det går över...

Kursen igår var iaf superbra. Jg lärde mig massor och idag ska jag försöka med alla inställningar på kameran så jag lär mig dem ordentligt. Vi fick lära oss "allt" om bländare, slutartider, ISO, fokus, blixt osv. Sen fick vi även erbjudande om att gå fler jurser och det tänker jag nog göra...

Nu måste jag göra mig iordning och sticka till jobbet
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback