100111 - Klantig...

Hej på er!
Fan vad jag blir trött på mig själv. Jag är så sjukt, jävla klantig när det kommer till att uttrycka mig när det verkligen gäller och även om jag menar en sak kan det låta som något helt annat. Jag blir så arg på mig själv varje gång detta händer och tro mig det händer oftare än jag skulle vilja. Man tycker ju att jag borde lära mig av mina misstag men tydligen inte... Ibland käns det bara som om det blir värre för varje gång och jag sårar fler och fler människor i min närhet. Har lust att låsa in mig nånstans där jag inte kan nå någon annan så jag slipper detta. Jag kan verkligen inte släppa saker som jag tycker att jag har gjort/sagt fel utan ältar det tills det äter upp mig innefrån. Varför kan jag inte bara vara normal och kunna uppföra mig som folk??

Äh fan jag går och lägger mig, orkar inte just nu. Hör av mig imorron eller nåt istället...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback