100109 - Grrrr...

Eller nåt liknande låter det i min mage. Är tokhungrig men jag har inte orkat göra iordning nåt att äta. Vi har varit hos Jocke under kvällen så det har inte blivit av.

Nu har det iaf blivit lördag redan och som vanligt är jag överraskad över att jag är vaken fortfarande. Ska gå och lägga mig strax för jag måste orka upp för en tur till frisören imorron. Ska bli skönt att klippa till luggen ordentligt. Annars kommer nog frisyren vara ganska likadan som nu...

Blir en lugn och mysig lördag med sambon imorron. Måste passa på för på söndag är ju jag på fotokurs och sen börjar arbetet igen och då lär han inte vara hemma så mycket. Så det blir nog en tur på stan imorron och lite fika/lunch nånstans.

Nej ni får ursäkta men jag orkar verkligen inte skriva nåt mera eller underhållande. Ska gå och lägga mig nu och hoppas på att huvudvärken går över.

Sov så gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback