100105 - One down, one to go...

Hej på er i kylan!
När jag var på väg hem från jobbet var det -29 grader och när jag parkerade utanför huset var det -18. Kan ni fatta att det var 11 graders skillnad på den lilla biten. Helt galet och helt galet kallt ju. Tydligen ska det bli ännu kallare imorron och senare i veckan. Känns som om man vill krypa ner under ett varmt, tjockt täcke och bara sova bort dessa tokkalla dagar...

Nu är iaf saaben fixad. Det tog en timme från det att jag lämnat in den till det att jag fick ett sms om att den var färdig. Nice! Så nu är det bara min bil kvar och den blir förhoppningsvis färdig imorron.

Nu ska jag iväg på promenad med sambon.
Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback