100104 - En lista...

Hittade en lista som jag tänkte att jag skulle fördriva tiden med en stund... Ursprungligen från Cosmo...

Namn: Ellinor

Kallas för: Ingenting just nu, skulle vara Ior av Jimmie

Stjärntecken:
Lejon

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt på en del saker och vänster hänt på en del saker...

Piercingar: Bara hål i öronen

Tatueringar: Nepp, är lite emot det (även om de kan vara snygga)...

Längd: 172 cm 

Skostorlek
: 38

Hårfärg: Ljusbrun

Fräknar: Nej tyvärr, önskar att jag hade haft några iaf

Motto: Lev ditt liv som du vill ha det!

Kär? Alltid, i min sambo

Önskar du att du bodde någon annanstans? Skulle vilja bo några år i en storstad i Sverige eller utomlands.

Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar mer än andra...

Dricker du? Alkohol - ibland, vatten och kaffe - varje dag

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Just nu, fructis nordic hair care

Vilken parfym använder du? Versace- bright cristal, Lacoste- Touch of pink

Vad är du rädd för? Alldeles för mycket, mörkret bl a

Gillar du att tvätta? Det är väl en syssla man måste göra annars blir det ont om rena kläder...

Gillar du berg- och dalbanor? Ohh yes!!!!

Senaste…

Filmen du hyrde? Ska jag komma ihåg det?? Ingen aning faktiskt

Filmen du köpte? Cars

Låten du hörde: Rihanna - Unfaithful

Låten du laddade ner?

Personen du ringde? Jag laddar inte ner

Personen som ringde dig? Min mamma

TV-program du såg? The Big bang theory

Person du tänkte på? Min sambo faktiskt

Favorit…

Låt: Det finns alldeles för många låtar som jag älskar, kan inte välja

Sak att göra: Mysa i soffan med en kopp kaffe och en bra film

Sport: Ridning

Dryck: vatten

Kläder: Klänningar

Film: Chick flicks

Bil: Ford Mustang Shellby -67

Serie: Vänner, How I met your mother, Big bang theory

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Vem har inte gjort det??

Gråtit över en flicka? Räknas det om man varit osams med en kompis?? Annars nej

Ljugit för någon? Bara nån vit lögn

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Tror inte det

Antal…

Gånger du varit kär? Måånga gånger, riktigt-på-riktigt: 1

Gånger ditt hjärta brustit? Måånga gånger...

Hjärtan brustet på grund av dig? Svårt för mig att veta, finns ett par stycken =S

Tjejer du kysst? 2

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? inte så många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 10-12ggr i E-kuriren kanske

Senaste…

Boken du läste? Dan Brown - Den förlorade symbolen

Personen du fick e-mail av? Ordföranden i klubben

Personen du fick brev av? Statistiska centralbyrån

Personen du fick sms av? Sambon

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I söndags på kryssningen

Saken du köpte? Surprice, surprice Alvedon...

Vad har du gjort idag? "Pluggat" med Elin och Cic på biblioteket, ätit lunch och fikat

Brukar du svära mycket? Nej jag försöker att inte göra det

När stiger du upp på morgonen? Allt från 4.30 till 10.00 beroende på dag

Vad har du på dig? Jeans och grå polotröja

Vad ska du göra ikväll? Inte mycket, mysa i soffan

Vad är du allergisk mot? Lactos, lök

Var har du ont? Haha överallt, är som en gammal tant

Använder du hårspray? Ohh yes, massor för mitt hår äter hårspray

Kan du stå på händer? Nepp, bara i vattnet

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Svårt val, socker

Gillar du ketchup? Lite grann på pasta

Är du glad nu? är sjukligt övertrött, så jaaaa

Var du glad igår? haha nej, var på tokdåligt humör

Vad dansar du till? Gärna schlager =)

Stockholm är… ? min födelsestad

Göteborg är… ? en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i

Kan du sjunga? Ja

Spaghetti eller makaroner? Makaroner, finns fler varianter att välja på

Land du vill besöka? Många, Italien, Kina, Australien, USA, Grekland...De flesta faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback