100104 - Bildelar...

Japp återigen är jag på jakt efter delar till min bil. Det tar nog aldrig slut på lagandet på min lilla skrothög. Nya styrspindel-lagerhus är på G, skickade från Örebro idag och jag ska hitta spindelleder som faktiskt passar den här gången... Fick ju fel förra gången. Men det är fan inte det lättaste. Ska det vara så svårt att göra en bil där alla bilar inom samma sort kan ha samma delar?? Nej nej, franska bilar där byter man uppsättninar mitt i årtalen så även om din bil är gjord under -96 så är det inte säkert att du kan ha samma delar som en exakt likadan bil som också är gjord -96...kul va??

Nej nu ska jag iväg till bibblan med Cic och Elin.
Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback