100103 - Söndags fika...

Nu sitter vi här i varsin soffa, ljusen börjar brinna ut och lugnet sprider sig. Ett tag var det fullt hus här så sambon fick sitta på träningscykeln och fika =) Men det var mycket trevligt och mycket gott fikabröd. Vi bjöd på toscabitar och papparkakor och några av vännerna hade med sig bullar som vi smaskade i oss. Nu är det filmdags och Sin city står på schemat. TYdligen ska det vara en väldigt skum film som man antingen älskar eller hatar. Varken sambon eller Jocke kan förklara vad den handlar om och jag orkar inte läsa på baksidan så det här kan bli spännande. Jag har nämligen aldrig sett den trots att den stått här hemma i vår bokhylla ett bra tag. Får väl återkomma med en omdömme senare...

Imorron är det sista semester dagen för den här gången. På tisdag börjar jag jobba igen för en dag innan man har en dag ledigt igen och sen jobbar två dagar. Skum vecka kommer det att vara men skönt med en lugn start. Från nästa vecka är det fullt ös igen så det är bara att passa på och njuta av den lilla sista ledigheten jag har kvar. Tur att jag gillar mitt jobb. Då känns det inte lika tugnt att börja igen. Jag vet människor som hatar sina arbeten och som får ångest så fort semstern börjar lida mot sitt slut. Som tur är, är inte jag en av dem och jag tycker att det är superkul på mitt jobb. Jag har ännu inte fått leka ordentligt i snön så jag hoppas att det blir mycket madrassåkning på tisdag =) Det är en av fördelarna med mitt jobb, man får leva ut barnet inom sig och LEKA!!!

Här kommer lite bilder från nya kameran:







Filmen är riktigt skum faktiskt men helt okej än så länge...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback