100103 - Söndag...

Idag känns det verkligen som söndag. Det känns grått och trist och humöret är i botten. Har knappt varit ute på flera dagar, vilket inte gör det hela bättre. Funderar på att ta mig en promenad. Jag har lovat sambon att jag ska vara på bättre humör när han kommer hem igen så jag ska ta och fixa några pepparkakor till ikväll. Söndagsfika med vännerna som vanligt så några fint dekorerade pepparkakor är alltid trevligt att ställa fram =) Dessutom blir jag glad av att göra dem.

Så vad tycker ni om den nya designen??? Själv känner jag mig riktigt stolt över att jag lyckats fixa det själv även om jag använt ganska enkla medel...

Nu är det pepparkaksdags =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback