100102 - Underbar dag...

Visst är det underbart att bara ha en masa roliga saker planerade utan en massa måsten. Som igår, när det var nyårdagen och vi var toksega. Inte bakis utan bara trötta. Enda gången vi kom utanför lägenheten var när Svensson gick och hämtade pizza. Haha det där lät bra, alltså jag kom inte utanför lägenheten alls eftersom sambon hämtade pizzorna men det kunde ha låtit bra =) Vi låg iaf i varsin soffa och bara kollade på filmer som gick på Tv, sov lite (eller mycket om man tittar till sambon), åt lite mat och bara hade det hur bra som helst. Inga måsten och ingen stress.

Idag är det lite samma sak. Bara vakna av sig själv, njuta av lugnet innan sambon vaknar och sen äta lunch med de bästa vännerna man kan ha (synd bara att inte alla kunde) på stans bästa café/restaurang. Ska bli supermysigt. Dock vet jag inte vad jag ska göra ikväll. Sambon ska troligtvis iväg på killkväll med grabbarna och jag har inget planerat. Har verkligen ingen lust att bara sitta hemma heller. Åhh jag måste komma på nånting. I värsta fall får jag väl träna =)

Nu ska jag installera kameraprogrammen i datorn och sen lägga ut lite bilder.
Wish me luck
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback