100102 - Tråkiga lördagskvällar...

Åh vad jag avskyr sånna här kvällar. Man är lämnad helt ensam, alla andra har saker att göra utom jag. Själv sitter jag ensam hemma, har skittråkigt framför datorn och tvn där jag varit i 2 dagar nu och bara längtade ut för att göra nånting. Killarna har grabbkväll och då får inte jag hänga med... Avskyr det!!!! Är trött på att sitta hemma och uggla för mig själv. Inte konstigt att man ser ut som man gör för det ända som finns att göra är att äta och glo på tv. Och jag är såååå trött på det. Det var det ända jag gjorde hela dagen igår ju...

Sorry om jag låter deppig men fan vad tråkigt det här är... Nån som har lust att komma hit och hålla mig sällskap eller vill hitta på nåt???

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback