100101- Gott nytt år...

Hej på er allihopa och gott nytt år på er!!!
Nu måste man komma ihåg att skriva 10 istället för 09 och det kommer att känns konstigt i ett par månader. Det kommer at kännas ännu mera konstigt att säga 10. Precis som det var konstigt att börja säga 00 när milleniumskiftet ägde rum...

Vi hade iaf en toppendag igår hos Cic och Martin. Många glada vänner, god mat och sjukt roliga lekar. Det var fruktansvärt kul. Vi fick lappar där det stod sakar som vi skulle göra under hela middagen. De var hemliga så helt plötsligt blev alla helt tokiga och började bete sig helt skumt. Tokroligt. Sambon sulle sno mat från bordsgrannen men han snodde från alla han kom åt. Jag skulle strö komplimanger omkring mig vilket jag tyckte att jag gjorde deskret och bra =) Vi tog massor med galna bilder eftersom temat för lekarna var skärt...hehe Jag har ännu inte installerat kameraprogrammen så jag har inte fått in några bilder än men det kommer, jag lovar...

Hoppas ni också hade det trevligt igår och firade det nya året riktigt ordentligt!!!



Hörs mera sen, ska försöka väcka sambon nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback