Melodifestivalen 2010 - Resultatet...


Jag tittade på deltävling 2 i Sandviken idag på förmiddagen denna vecka också. Det är rätt bra att göra det för då kan jag få sambon lite involverad i det hela också. Men jag lovar att finalen kommer jag att se live i år...

Iaf så kändes det som om jag hade sett i stjärnorna hur det skulle bli. Direkt till finalen gick Eric Saade och Andreas Johnson, till andra chansen gick Kalle Moreus och orsaspelmän och Pauline. Jag gillade inte riktigt Paulines låt, inte riktigt min smak utan jag hade hellre hoppats på Hanna Lindbald av de som gick vidare till omgång 2. Men men mig spelar det egentligen ingen större roll. Mina 3 favoriter gick ju vidare iaf =)

Resultatlistan:
Till final:
 
Andreas Johnson


Eric Saade

Till andra chansen:

Kalle Moreus och Orsa spelmän


Pauline

Utslagna:

Hanna Lindblad


Highlights and MiSt


Anna Maria Espinosa


Jag måste bara säga att det var mycket trevligt att se Glada Hudik teatern uppträda i Melodifestivalen. Glada Hudik består av utvecklingsstörda och normalstörda människor som tillsammans vill spela teater och ha roligt. Deras nuvarande uppsättning heter Elvis och handlar om The King =) Ännu roligae var det när Måns var med och sjöng med dem. Mitt hjärta smälte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback