Melodifestivalen 2010 - Deltävling 4


På lördag är det flera av artisterna som har varit med förut och är välkända bla. är Pernilla Wahlgren tillbaka, i år med en upptempolåt.

Lördagens startande är:

1. Sibel - Stop


2. Py Bäckman - Magisk stjärna


3. NEO - Human Frontier


4. Lovestoned - Thursdays


5. Anna Bergendahl - This is my life


6. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar


7. Noll disciplin - Idiot


8. Peter Jöback - Hollow

Detta är denna veckas startande och så fort jag har lyssnat på alla låtarna får ni en förhandstippning. Just nu tror jag att Pernilla, Peter och Sibel har stora chanser eftersom de är så pass kända, men vi får väl se. Jag återkommer =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback