100228 - En hacker...

Haha jag är nog en liten hacker iaf trots allt. Jag har suttit hela morgonen och förmiddagen och hållt på med datorn för att få den att fungera igen. Nu äntligen är det färdigt. På något sätt så blev det fel förra gången jag uppdaterade mitt antivirusprogram så det hade slutat att fungera. Men nu så är allt fixat och allt fungerar som det ska. Så j***a skönt rent utsagt för jag gillar inte att vara utan dator. Man blir liksom beroende av den =)

Nu måste jag visste ner i tvättstugan för sambon tyckte att det var min tur att ta den. Trots att det alltid är jag som går upp varje söndagsmorgon och sätter igång allt medan han lugnt sover vidare...Men men =(

Hörs snart
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback