100227 - Bokrean...

Idag var vi ner på bokrean och tittade lite. Sambon var egentligen lite orolig för att han skulle vara tvungen att vara där inne väldigt länge för som ni vet så ÄLSKAR jag böcker och kan titta väldigt länge. Denna gång var jag på jakt efter lite kokböcker och jag hade faktiskt tittat i katalogen på jobbet om de skulle ha någon bra kokbok med på rean. Så gissa om han var förvånad när jag bara gick in hämtade de två böcker jag hade tittat ut, sökte snabbt över resten av utbudet och sen gick till kassan. På vägen hann jag snappa åt mig Sophie Kinsellas nya bok "Flickan från tjugotalet" innan det var dags att betala. Sen gick vi och fikade.
På vägen hem stack jag in och pratade lite med Elin på PoP. Hon ska på hippiefest ikväll och jag väntar på en snygg bild på dem. De lär vara toksnygga =)

Måste säga att jag återigen känner mig sjukt konstig i kroppen. Jag vet inte vad det är men jag har varit totalt orkeslös idag och nästan kännt mig svimfärdig. De svarta prickarna framför ögonen har återkommit ett par gånger idag. Det är inge kul att vara 23 och känns sig typ 30 år äldre. Är det verkligen meningen att man ska må så här eller finns det ett botemedel för mig??

Jag har även sysselsatt mig med att göra en massa tester för vad jag skulle passa för att bli när jag blir stor. Hehe. Det är lite kul att se men det är jobbigt när testen visar olika arbetsområden. Jag måste verkligen ta itu med sökandet av utbildningar snart. Jag fick ett arbetstips idag som jag ska titta vidare på.

Nu blir det snart att ge sig iväg till lite vänner för en lugn och mysig kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback