100225 - Tunga ögonlock...

Hej hej!
Nu är det med tunga ögonlock jag skriver detta. Jag känner mig riktigt trött och helt slut i kroppen. Jag kom hem för en stund sen från stallet och det gick verkligen toppen bra att rida. Som vanligt fick jag byta häst även idag. Det är inte många gånger som jag har samma häst 2 ggr i rad men men jag tycker att det är rätt kul. Jag ska förresten tävla på lördag nästa vecka. Jag har blivit övertalad att tävla Chessire i dressyr så vi får väl se hur det går. Han känns mycket fin just nu iaf så det ska faktiskt bli riktigt roligt. Det var typ 1 ½ år sedan jag tävlade sist så det kanske är dags nu igen =)

Det är iaf skönt att slippa gnälet nu varje gång jag kör min bil. Den var ju in på verkstaden idag och bla bytte de generatorremmen så nu skricker den ingenting. Det är så himla skönt faktiskt =) Tyvärr hittade lite saker som skulle kunna gå sönder, saker som kostar ganska mycket att byta. Det kostar nog mer än bilen är värd är jag rädd så jag hoppas att den håller ett litet tag till. Annars blir det till att börja leta ny bil...

Nu blir det brons-matchen mellan Sverige och Finland i damhockeyn, sen väntar sängen.



Sov gott
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback