100224 - Underbar dag...

Soliga hälsningar till er alla!
Här är det hur härligt som helst. Det har varit soligt och varmt hela dagen och det var så underbart att vi knappt ville gå in. Dessutom klättrade vi i all snö som är och på de djupaste ställerna var det upp till skrevet djupt... Men så himla roligt =)



Idag var det inget stall för min del så det var bara at åka direkt hem efter jobbet. Det kändes lite konstigt men ganska skönt att få komma hem vid 3 ibland. Det är lite roligt för när man väl kommer hem så där tidigt, då vet man knappt vad man ska hitta på. Det finns iof jättemycket att göra här hemma med disk och städning men jag orkar inte det just nu. Jag skulle vilja gå ut på en låång promenad eller ge mig ut och åka lite skidor. Synd bara att jag inte har några. Man skulle kanske ta och skaffa sig ett par till mig och ett par till sambon så vi kan åka ihop. Det är ju jättekul att ha hemma så det bara är att ge sig ut när tillfälle ges. Vi vill ju börja hitta på mera saker på helgerna också...

Nu får det bli lite konståkning fårn OS och sen börja med maten.

Hörs mera sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback