100224 - Onsdagsmys med sambon...

När sambon nu hade kommit började vi fundera på vad vi ska äta ikväll. Jag hade tagit fram fläsk från frysen men eftersom vi inte har någon potatis hemma kändes det inte lika kul. Jag fick i uppdrag att komma på vad vi skulle äta istället. Om vi skulle gå och handla och laga nåt hemma eller om vi skulle gå någonstans för att äta... Åhh, jag vill gå till Sylvias!!, kom jag på och det blev bestämt. Jättemysigt skulle det bli...

Ända tills jag gick in på deras hemsida och fick se att de har Raw comedy club där ikväll. Fan också, det var inte direkt vad jag hade lust med.... Men sambon tyckte ändå att jag skulle gå in och kolla vad inträdet skulle vara och då fick jag en mycket glad överraskning =) De hade flyttat kvällarna från Café Sylvia till Raw bar... Så skönt så nu blir det Sylvias iaf =) Myspys blir det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback