100223 - Snöiga tisdag...

Godmorgon på er allihopa!
Är det lika snöigt hos er som det är hos mig? Och KALLT... Igår var det över 30 grader kallt ute på jobbet. Idag vet jag faktiskt inte för jag har inte kollat på termometern ännu. Men det känns i vardagsrummet att det är kallt ute för då drar det lite extra mycket...

Åh jag gjorde världens godaste middag till sambon igår. Han fyllde ju år och det var egentligen det ända han önskade sig, att jag skulle laga mat till honom. Så det fick bli kyclingfilé med tacoost och pasta. Så himla sjukt gott. Jag kan lägga ut receptet senare om ni vill. Rauken fick också smaka när de var över och fikade och han gillade det också.

Nej nu måste jag verkligen göra mig iordning för jag ser att jag måste lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår. Snuten i varuhuset, den var så himla rolig =) Hörs mera sen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback