100221- Grattis till mig på halvårsdagen!!!!

Hej på er!
Gårdagen var helt galet stressig med bakning, städning och fixande från det att vi gick upp. Vi hann inte ens med att äta frukost eller lunch så lagom tills de första gästerna anlände kurrade våra magar rejält mycket. Det är ett under att ingen klagade på ljudnivån =) Mycket trevligt hade vi iaf och mellan bjudningarna hann vi peta i oss lite pizza så även magen höll sig glad.

Jag är just nu väldigt trött. Det var en tuff natt där sambon inte kunde ta sig hem och jag skulle försöka ta mig ut dit med bilen. Det hade nog kommit en halvmeter ny snö ungefär och det vräkte fortfarande ner. Jag sopade, grävde och försökte men gång på gång körde jag fast. Efter att försökt en timme med hjälp av en av grannarna gav jag upp och gick in igen. Imorse fick sambon hjälpa mig att gräva fram bilen igen och flytta på den så den inte skulle stå ivägen för garageplatserna. Fy fan vad jag slet och nu behöver jag nog sova lite. Jag bloggar mera sen...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback