100219 - Skotta, skotta liten fotbollsplan...

Hej på er!
Nu är jag tillbaka efter mycket bokläsning. Den var så sjukt spännande att jag bara inte kunde göra annat än att läsa färdigt den. Jag blev lite besviken på slutet men annars var den toppen. Har ni inte läst den än, så måste ni göra det... (Liza Marklunds nya bok Postcards killers)

Idag är jag helt slut faktiskt. Jag har haft ett riktigt ordentligt träningspass idag utan dess like, vi skulle bara skotta lite...hehe eller rätt mycket. Tur att vi är envisa så vi blev färdiga. Helt dyngsur var jag efteråt iaf på hela kroppen. Tur att jag hade lite extrakläder i skåpet så jag kunde byta om. Jag tror att de hade klagat på mig annars =) Nu känner jag mig totalt utmattad och frusen och att sitta på årsmöte ikväll kommer inte vaa det roligaste direkt. Jag hoppas att jag lyckas hålla mig vaken genom hela årsmöteshandlingarna...

Imorgon blir det till att fira sambon som snart fyller år så morgondagen kommer att bestå av bakning, bakning och åter bakning. En liten lägenhetsvisning hinner vi klämma in också innan gästerna kommer. Jag kan lova att jag kommer somna gott imorgon. Förhoppningsvis hinner jag se klart melodifestivalen innan jag somnar helt. En förhandtippning och presentation av artisterna kommer senare, jag hinner inte det nu...

Nu måste jag ta och byta om och sticka iväg.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback