100217 - Znaaaark...

Ja, inte jag men sambon. Han har snarkar här i soffan bredvid mig i ett par timmar nu. Stackarn är helt slutkörd. Jag somnade kvart över 8 igårkväll så jag känner mig rätt utvilad faktiskt. Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringar idag men jag började tidigt idag, åkte direkt till stallet efter jobbet och kom hem och lagade lite mat och tittade på en så sjukt bra film att jag bara inte kunde göra någonting annat alls förens den var slut... Så nu är jag äntligen här igen =)

Jag hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag haft. Det gick superbra att rida idag. Han är så duktig min lilla kille och när jag rider så kämpar han på även om han börjar bli lite trött. Det måste vara världens bästa häst faktiskt. Det finns ingen annan häst som är så snäll och som jag litar så mycket på. Jag skulle kunna sätta upp precis vem som helst (liten som lagom stor, nybörjare som rutinerad) på honom och han skulle göra precis det du ber honom om...

Just nu följer jag störtloppet för damer och starx är det Anjas tur. Det är riktigt spännande!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback