100216 - Äntligen...

Hej på er!
Nu äntligen kommer jag in på bloggen men jag måste säga att jag blev mycket glad för alla kommentarer som ni skrivit till mig. Det värmde verkligen =) Tack alla fina läsare!

Idag är det lite dubbelt äntligen här på bloggen. Dels för att jag nu kommer in på den och dels för att vi äntligen har fått vårat nya fasta internet. Det är så skönt att man slipper logga in varje gång man ska in på internet och att det går så fort. Det tar en halv seknud att ladda upp en sida och så...

Nu har jag ätit lite mat som min kära sambo lagade medan jag fixade med internetet och installerade det och så... Snart fortsätter finalen av Biggest Loser och sen House...

Det blir nog tyvärr lite dåligt med uppdateringar idag, men man vet aldrig =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback