100215 - Måndagsmorgon...

Godmorgon på er!
Vet ni, jag gick och la mig vid 23.30 igårkväll för jag hittade en film som jag ville titta färdigt på. Catch and releese hette den och Jennifer Garner spelar huvudrollen. Den handlade om att hennes fästman dog precis innan deras bröllop och efter hans död får hon veta massa hemligheter om honom. Den är riktigt bra faktiskt.
Iaf det var inte det jag skulle berätta om, det stra var ju att jag hade varit uppe så sent. Jag kände att eftersom jag inte börjar förren 9 idag så kunde jag vara uppe lite längre. Vet ni vad som hände?? Jag vaknade tidigare än jag brukar på måndagar och jag känner mig lite piggare... Hur konstigt är inte det??? Mår min kropp bättre av att sova lite när jag är så trött? Jag har ingen aning men det känns så.
Efter jobbet idag blir det eventuellt en visning på en lägenhet borta på Söder. Det beror på om sambon kommer hen ikväll eller inte. Annars har vi en visning på lördag på en lägethet som jag verkligen älskar. Den är lite att göra med för jag tror att det har bott en tant där men den har väldigt mycket potential...

Nu ska jag äta lite frukost.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback