100214 - Allahjärtansdag =)

Glad alla hjärtansdag på er allihopa 

Vi hade en toppen kväll igår med så mycket god mat på Akropolis. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Det är ju alltid mysigt att gå ut och äta ihop med sin älskade och vi fick ett riktigt mysigt bord med inte så många runt omkring, även fast restaurangen var helt full. Jag åt toast skagen till förrätt, hjortfilé med jäägermaistersås till varmrätt och Italiensk glassbakelse med citronöverdrag på hallonspegel till efterrätt. Till det drack jag ett mycket gott vitt vin. Sambon åt sniglar till förrätt (de var heelt otroligt utsökta, jag testade en), filé mingon black and white till varmrätt och samma efterrätt som jag. Mten var helt underbart god och om ni inte har provat sniglar än så bara måste ni göra det. De var så goda och tillagade med vitlök och smör.
Haha en sjuktrolig sak hände. Ni vet alla i komidier som man har sett att de har ätit sniglar, pretty women och en prinsessas dagbok bla, så är sniglarna hela och flyger iväg... Haha nästan det samma hände sambon. Han tappade taget om en utav dem och den flög rätt ner på golvet... Jag höll på att skratta ihjäl mig, sambon skämdes massor och tanten bakom honom höll på att dö av skratt (fast hon försökte att inte visa det). Det gjorde bara att jag skrattade ännu mera... Haha så himla kul =)


Lånade bilden härifrån

Efter middagen gick vi tillbaka till klubben och firade Danne. Mycket trevligt det också. Jag måste säga att det här var en av de bästa alla hjärtansdagsfiranden på många år. Nu har vi hela dagen idag också för att fira lite =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback