100211 - Fredag...??

Hej på er!
Tror att jag var rätt borta i natt. För det första gick jag och la mig 9 igår efter att legat i soffan hela kvällen. När klockan sen ringde imorse så hade jag absolut ingen aning om vad det var för dag. Jag var tvungen att dividera med mig själv rätt länge fram och tillbaka. Är det Torsdag? Eller är det Fredag?? Hmm...Efter mycket övervägande bestämde jag mig för att självklart var det fredag och jag hade lite bråttom och gick upp för att göra mig iordning. När jag var i badrummet började jga tänka på min sambo och vad vi hade pratat om igår.
"Jag tänkte äta frukost med min sambo innan hon åker till jobbet och sen kommer jag över till dig" Sa sambon till Jocke
"Det går inte imorron", svarade jag "Jag ska äta på jobbet"
"Jaha vad tråkigt, men vilken tid börjar du då??", frågade han mig
"07.30...."
07.30...ekade i mitt huvud. Om det hade varit fredag hade jag svarat 06.30...Men är det verkligen fredag då eller är det egentligen torsdag... Fan vad snurrigt det blev igen.
Fan jag var tvungen att ta mig till mobilen och kolla in dagens datum. Jag visste att det är den 14:d på söndag vilket betyder att det borde vara den 12:e om det är fredag. Den visade 11...Haha bara att gå och lägga sig en stund till innan jag gick upp och stack iväg till jobbet....

Nu blir det pannkaka
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback